یوگا برای رفع یبوست
نوشته شده توسط : melika
درد مکرر معده، مشکل در حرکات روده وسردرد در طول روز و… مشکلاتی ست که بیشتر افراد با آنها دست و پنجه نرم می کنند. احساس یبوست در طول روز بسیار آزار دهنده است و مشکل شایعی محسوب می شود. اگر شما فردی هستید که از یبوست و دیگر مشکلات گوارشی رنج میبرید، در این مطلب با ما همراه شوید چون راه حل مشکل شما اینجاست!
 
یبوست برای بسیاری از ما به یک مشکل روزمره تبدیل شده است. اما باید بدانید که این مشکل یک بیماری بخصوص نیست بلکه نشانه ی وجود بیماری های دیگر است. یبوست می تواند نشانه ی بیماری های لگن و اختلالات معده باشد که در زمان مناسب درمان نشده اند. اما نگران نباشید چون ورزش یوگا به تمام این مشکلات خاتمه می دهد. در این مطلب به فواید ورزش یوگا برای رفع یبوست و بهترین حرکات یوگا برای حل این مشکل می پردازیم.
 
یبوست چگونه اتفاق می افتد؟
یبوست برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. برای برخی افراد این به معنای مدفوع نابهنگام است و برای برخی دیگر به معنای سفت شدن یا عدم دفع مدفوع می باشد. به هر حال متداول ترین علت این مشکل، بدون شک سبک زندگی ناسالم است.
 
ساعت کاری نامناسب، زمان کم استراحت، اضطراب و مصرف بیش از حد غذاهای چرب و بی ارزش به گونه ای که به بدن آسیب برساند، موجب یبوست می شود. همچنین عدم مصرف میوه های تازه و سبزیجات برگ سبز، به ویژه مواد غذایی حاوی فیبر نیز باعث یبوست می شود. مصرف کم آب نیز دلیل دیگری برای این مشکل است.

 

 

 ادامه مطلب....

 

 





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: